Ons bedrijf heeft de afgelopen jaren een vermogen uitgegeven aan belkosten en dat is ons niet in de koude kleren gaan zitten. Wij hebben heel veel werk gestoken in ons bedrijf en wij hebben daarbij nauwelijks opgemerkt dat wij vele jaren veel te veel geld hebben uitgegeven aan onze telefoonrekening. Dat was natuurlijk niet heel slim en vandaar dat wij onlangs zijn gaan kijken hoe wij deze kosten naar beneden konden krijgen. Wij wilden namelijk graag minder geld uitgeven aan onze belkosten omdat deze werkelijk de pan uitrezen. Wij hebben daarom gekeken hoe wij dit probleem konden aanpakken en wij hebben toen gezien dat wij het beste een keer naar de site van voicedata.nl konden gaan. Deze pagina werd door veel mensen op het internet heel sterk geprezen omdat je hier een telefooncentrale kunt aanvragen. Wij hadden eerst helemaal niet helder voor ogen wat een telefooncentrale was en dus wilden wij eerst wel eens even wat meer lezen over het hoe en wat omtrent een telefooncentrale. Wij hebben toen gezien dat wanneer je met een telefooncentrale gaat bellen, je heel veel mogelijkheden hebt. Ten eerste is het namelijk zo dat wanneer je een telefooncentrale gaat gebruiken, je zeker weet dat je niet meer per minuut hoeft te betalen. Wanneer je met een normale telefoonlijn belt zoals wij dat altijd doen, dan moet je heel veel betalen en helemaal wanneer je, zoals wij, heel erg veel belt. Wij zijn daarom al heel snel enthousiast geworden over de telefooncentrale en wij hebben daarom besloten om eens te informeren wat de mensen van voicedata.nl voor ons zouden kunnen doen wanneer wij graag op hun telefooncentrale wilden overstappen. Wij hebben toen een heel vriendelijke medewerker aan de lijn gekregen die ons heel goed heeft weten uit te leggen hoe wij van de telefooncentrale gebruik konden gaan maken. Dat was fijn om te merken en wij hebben toen al heel snel besloten dat wij een kans zouden laten liggen wanneer wij geen gebruik van deze telefooncentrale zouden gaan maken. Wij hebben daarom gekeken hoe wij zo snel mogelijk met deze telefooncentrale konden gaan werken, maar dat konden de mensen van voicedata.nl allemaal voor ons regelen. 

Deze telefooncentrale bevalt ons heel erg goed

Wij konden al heel snel met de telefooncentrale van voicedata.nl gaan bellen en dat is ons heel erg goed bevallen. Wij merken nu namelijk dat wij heel veel minder kosten maken voor het bellen en bovendien kunnen wij altijd heel eenvoudig een extra lijn openen wanneer wij dat willen. Wij zijn daarom zeer content over het feit dat wij hier een telefooncentrale hebben weten te realiseren. 

Wilt u ook voordeliger bellen? 

Mocht u ook graag voordeliger willen bellen, dan raad ik u aan om:

  • Een keer naar de site van voicedata.nl te gaan kijken 
  • Te bekijken hoeveel geld u kunt besparen   
  • Een afspraak te maken met een van de experts van dit bedrijf 

Ik hoop dat ik u een goed advies heb kunnen geven. Ik raad u aan om snel een keer naar de site te gaan kijken om te zien wat u hier kunt vinden.    

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn